Naar aanleiding van vragen over het bericht ‘Begroting Nationaal Programma Onderwijs voor het schooljaar 2021/2022’, ontvang je hierbij nogmaals de rekentool die in het betreffende bericht was opgenomen. Je kunt de rekentool (Excel-bestand) HIER downloaden.
De spreadsheet bestaat uit twee tabbladen: de invulinstructie en de daadwerkelijke begroting. Mochten hierover vragen zijn, dan kun je terecht bij de contactpersoon Finance van je eigen serviceteam.
Ingevulde rekentools kunnen naar Bert Gubbels (bert.gubbels@movare.nl )worden gemaild.
Het bericht ‘Begroting Nationaal Programma Onderwijs voor het schooljaar 2021/2022’ heb je op woensdag 29 september per mail ontvangen.
Medewerkers die via Wiertz worden ingezet, dienen in de Vervangingsmanager geregistreerd te worden. Deze werkwijze heeft als voordeel dat deze medewerkers niet elke maand zelf urenbriefjes hoeven in te dienen. Daarnaast behouden we op deze manier overzicht.
Verzoek Vervangingsmanager indienen
Heb jij jouw medewerker(s) die via Wiertz op jouw school is/zijn ingezet nog niet geregistreerd in de Vervangingsmanager? Dien dan voor elke medewerker via Wiertz een verzoek in de Vervangingsmanager in. Vul bij ‘vervanging voor’ ‘extra inzet’ in en let bij ‘reden’ goed op de juiste afwezigheidscode ( NPO, Extra hulp voor de klas etc.).
Aangezien je als directeur geen verzoek met terugwerkende kracht in kunt dienen, is het belangrijk om in het opmerkingenveld de juiste startdatum te vermelden. Vermeld in het opmerkingenveld ook de naam van de medewerker van Wiertz.
Heb je specifieke vragen over de Vervangingsmanager? Dan kun je deze aan Ineke Moonen stellen, e-mail: ineke.moonen@movare.nl Met andere P&O-gerelateerde vragen kun je terecht bij de P&O-adviseur van jouw serviceteam.